سایبان فول کاست یا بازویی با توجه به تنوع و مدرن بودن آن بسیار طرفدار دارد. سایبان فول کاست به نسبت سایبان چتری فضای بیشتری را زیر سایه قرار می دهد و بسیار زیبا می باشد. این نوع سایبان، سایبان بازویی هم دارد. سایبان بازویی شامل پوشش با کیفیت عالی و حرفه ای است و با ریموت کنترل می شود و می توانیم سایبان بازویی را با ریموت باز و بسته کنیم و دارای محبوبیت بالایی در کشور های مختلف می باشد.

پارچه ی سایبان بازویی از بهترین پارچه ها با کیفیت و ضخامت مناسب ساخته می شود که در برابر آفتاب و باران مقاومت دارند و پوسیده نمی شوند و آسیبی نمی بینند. سایت گروه فنی مهندسی برزن در خدمت شماست.

در این سایبان ها بخش اصلی تشکیل دهنده ی سایبان بازو می باشد که دو و سه یا پنج متر وجود دارد. متراژ بازوی سایبان بر اساس عرض سایبان مشخص می شود. بازو ها به وسیله ی مفاصل به هم وصل می شوند که اکثر مفاصل سایبان بازویی از جنس فلز می باشند چون دوام بالایی دارد و نوع پلاستیکی آن مدت زمان کمی دوام می آورد و زود می شکند.

بازو های سایبان بازویی ضخامت بالایی دارند که در مقابل باد و باران سالم می مانند. در انتهای تیر های سایبان بازویی از درپوش استفاده شده که آن را زیبا تر می کند. برای خصوصی سازی سایبان بازویی می شود طرح مورد نظر سایبان خود را تایین کنیم و مختص خودمان طراحی شود. سایبان بازویی چون مجهز به فنر هایی در بازوی خود است به آن سایبان فنری هم گفته می شود. سازه ی سایبان بازویی معمولا از جنس آلومینیوم است. تمامی وسایل سایبان از اروپا وارد می شود و با توجه به سایز مورد نظر ایران ساخته می شود. سایت گروه فنی مهندسی برزن ارائه دهنده ی انواع سایبان بازویی می باشد.


مقالات سئو سایبان ,بازویی ,بازو ,بالایی ,سایبان بازویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تله چنل | مجله تفریحی و سرگرمی فروشگاه فایل انجام پروژه های msp -پروژه msp-انجام پروژه managment softwar Zaynektt2px Zuhause مجله تفریحی خبری سرگرمی ایرونی فروشگاه اینترنتی ایران جی تی آ